Hemma igen

Lunch på stan - trevligt. Dock började det regna så vi var uppe på jobbet en sväng innan vi gick hem. Hämtade ut paketet på Lindex, det var väldigt ospännande. Man fick en provförpackning blöjor, en förpackning bindor, en med engångshakklappar, en ful plastfotboll samt en liten flaska med någon badolja. Lite roligare saker hade de väl kunnat bjussa på.
Nåja, kommer hem och ser att jag fått parkeringsböter, de hänvisar till någon skylt om parkeringsförbud. Någon som sett den skylten? Nej, trodde inte det heller. Sent i lördags kväll avr det också. Nitiska jävlar, men jag får väl flytta på bilen.. om den startar. Suck.

Kommentarer
Postat av: Hannah

men för fan Emma, det har jag glömt att säga, men vi fick oxå böter när vi va hemma hos er senast!! sick...



läget annars? skulle va kul att ses snart! kraaaam

2008-06-16 @ 19:31:59
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Oj, fick ni. Jag trodde inte ens att de kollade eller nåt. Folk brukar stå lite varstans här, jag har ju stått där i en månad eller nåt. Surt som fan iaf :(.

2008-06-16 @ 21:36:03
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Hannah

mmm, är riktigt sura pengar alltså..

2008-06-17 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0