Tjenare Klas, Christer här...

Christer hette han tydligen, miffot som väckte mig i morse. Som vanligt är jag dock väldigt selektiv och lät telefonsvararen ta det istället. Nu kör vi finn fem fel.
1. Jag heter inte Klas.
2. Jag känner ingen Christer, iaf ingen som skulle ringa mig och kalla mig Klas.
3. Jag känner ingen i en avkrok utanför Laholm.
4. Folk vet bättre än att ringa på morgonen, utom säljare, de har ingen skam alls.
5. Ähh, jag hittade bara fyra fel, att Christer hade fel telefonnummer kanske är det femte felet.

Bortsett från denna lilla incident hade Lovisa uppfunnit en ny lek i morse när vi sov, plocka av sig blöjan. Ja, det kan ju vara skönt, kanske en uppmaning till oss att det faktiskt är dags att byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0