Today today

Sov konstigt inatt, mest inte alls. Jag hade en massa skumma drömmar och ont i ryggen så det blev aldrig riktigt bra. Jag hade tydligen kört upp stackars Silvio flera gånger också, vilket jag inte kommer ihåg.
Idag tänkte vi städa lite här hemma, det behövs, men har inte riktigt blivit av. Det mesta går lite på halvfart just nu, något jag inte känner mig särskilt nöjd med. Jag saknar att vara pigg och orka göra saker, jag hoppas den här enorma tröttheten lägger sig snart, men vis av tidigare erfarenheter är det någ en segdragen trötthet. Hoppas bara jag är lite piggare när vi är i London, då ska vi hitta på en massa skojs. Det drar verkligen ihop sig, nästa måndag far vi.

Kommentarer
Postat av: Natha

Jag ska ut o promenera med en kompis nu, sen tänkte jag kika förbi om det är ok? Blir vid 15.30 -16 tiden? fortfarande hemma då?

2008-06-14 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0