Bakvända dagen

Allt är helt uppoch ner just nu. Igår somnade Lovisa fint runt 22, det måste vara ett nytt rekord. Runt 4 i morse vaknade hon igen, abolut inget konstigt med det. Som vanligt lyfter jag över henne i vår säng och hon får amma, jag somnar om, hon somnar om, alla är glada. Men idag hade jag tydligen inte så mycket frukost att bjuda på så hon blir arg och ligger och sparkar på mig. Hon väcker Silvio också med sitt bökande och stökande. Jag går upp och gör iordning mat, hon tycker väl att det är sissådär gott. Efter det vägrar hon verkligen somna om, Silvio är pigg så han tar med henne upp så jag kan få sova lite. Den sömnen varar inte så länge utan sen är hon igång med sitt skrikande, gör mera mat, fortfarande sissådär, massa mer skrik. Tillslut får jag henne att somna lagom när Silvio går till jobbet. Nu har hon sparkat på mig ett tag så jag gick upp, hon ligger kvar och sprattlar, hon skriker ju inte... än.
Jag blir galen på all sömnbrist, undrar när jag senast sov mer än 3 timmar utan att bli väckt. Till helgen ska vi åka till Silvios föräldrar tänkte vi, det ska bli väldigt, väldigt skönt. Sist vi var där maratonsov Lovisa hela tiden, hoppas att det inträffar igen :).
Idag ska vi på föräldraträff, jag och mitt monster. Jag hoppas att det är något att ha, att det är givande samt att jag träffar trevligt folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0