Blogg.se uppmanar (oavsiktligt?) till otrohet

I mitt senaste inlägg var det inlagt en fet annons från spraydate, det går väl inte att misstolka. Det var uppmaningar om flörtande och raggande. Ajabaja, jag är en respektabel kvinna numera ;).
Idag är det fredag, friday på engelska, om man kör det på svengelsk översättning blir det FRIDAG, alltså borde alla vara lediga idag, men så är det inte. Bajs.
Jag längtar så mycket tills imorgon, mina kära vänner Hannah och Martin ska ha infyttningsfest. Det ska bli så kul att träffa dem och övriga vänner, dessutom kommer några stycken som jag träffar alldeles för lite så det ska bli extra kul. Vi ska se om Silvio lyckas arrangera ihop det så att han också kan följa med, det hade också varit kul. Man behöver liksom göra annat också ibland och få pauser för att kunna vara en bra förälder. Nu menar jag inget generellt utan precis hur jag själv känner. Jag kan inte vara med mitt barn 24/7 för då blir jag galen hur mycker jag än tycker om henne, men får jag göra andra saker för mig själv som inte fokuserar kring Lovisa mår jag så mycket bättre.
Hon är så söt nu, hon sitter i sin babysitter och viftar med armarna så jag tror hon kan extraknäcka som vindkraftverk. Hon har en liten mobil hängandes ovanför som hon tittar storögt på. Skönt att hon lyckas underhålla sig själv en liten stund ibland. Det är det arrangemanget hon har här i datorrummet, hennes plats är mellan våra datorer så vi kan samtidigt ägna henne massvis av uppmärksamhet.

Glöm för bövelen inte att köpa Smålandsposten imorgon, troligtvis ska den här knäppa familjen vara med på bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0