Helt ok faktiskt

Så, nu har jag och piplisa varit på föräldraträff, alla som skulle komma kom inte, men vi var ändå några stycken som kom dit. De allra flesta bodde i vårt gamla hood så det hade ju onekligen varit praktiskt att bo kvar. Hursom, ett gäng nyblivna trötta föräldrar med tillhörande marodörer samlas för att prata om livet som förälder. Först var det obligatorisk presentation, sen pratade vi lite om vistelsen på förlossningen och bb, lite om hur det fungerar rent allmänt med sömn, mat osv. Det var väldigt skönt att höra hur de andra hade det och att det mesta faktiskt var ganska likt, vår unge är inte värst ;). Så sammanfattningsvis är jag faktiskt nöjd med träffen och kommer fortsätta att gå. Vi fick också en lapp där det stod vad träffarna skulle handla om och det var vad jag hade hoppats på, alltså mer om mat då det snart är dags att börja med annat än mjölk, vidare om barnomsorg, barnsjukdomar och sånt. Allt som jag inte har en jäkla aning om, jag är verkligen totalt nybörjade och jag fascineras av att jag fixar att byta blöja själv HAHA.
Lovisa festade till träffen med att vara allmänt kinkig, spydde två gånger och skallade mig en gång. Nu ligger hon äntligen och sover, luktar som ett helt gäng bulimi-fjortisar, men hon sover. I'm in heaven!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitbra att gå på sånna möten, diskutera om vmes unge som är värst lixom ;-), nejdå, bra nyttigt att lära sig, få lite tips o grejs=)

2008-03-17 @ 20:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0