Ibland undrar man ju

En gång i tiden, typ förra hösten köpte jag en laptop, nu i höstas gick grafikkortet sönder på den. Jag kan inte nånstans hitta mina papper gällande datorn så tyävrr har de väl kommit bort i någon flytt.
Igår mailade jag företaget jag köpt datorn av för att få kopia på mina avtal, garantier osv. Till svar får jag en djupgående instruktion för att se mina fakturor. Ehhh.. ursäkta, har jag ens efterfrågat det?
Ännu värre, jag lyckas inte komma på vilken mailadress jag har kopplad till mitt kundnummer. När jag loggade in med min vanliga adress fick jag upp ett annan kundnummer, på det har jag bara köpt ett ljudkort någongång på  18-talet. Jag bilr galen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0