Kärlek

Halva inlägget fanns sparat, så här kommer det igen, lite editerat.

Kvällen igår var alldeles, alldeles perfekt. http://www.smp.se/noje_o_kultur/sveriges-storsta-rockband-i-vaxjo(544061).gm
Det var riktigt kul att se kent igen utan den fulla killen i publiken. Long story, men förra gången jag såg dem var den en fullpackad publik på alla sätt och vis, många gick säkert dit för festens skull. Och ett gäg dyngfulla killar förstörde hela upplevelsen. Tyvärr. Men igår var allt som det skulle, kan dock hålla med resencenten att jag saknade något från första skivan.
Efter spelningen begav jag mig en sväng till pudas för att möta upp lite annat folk. Kön hade formats utanför köfållan, helt plötsligt började alla hoppa in i fållan så jag hamande längst bak. Jag frös, hade bara sommarjacka, ett gäng spanjorer ville bjuda på öl. Sedan kom jag äntligen in, var inne en stund och hängde sen åkte vi och hämtade Lovisa som hade tillbringat kvällen hos Erika. De verkar ha haft det bra då Lovisa somnat tidigt och faktiskt sov väldigt bra hela natten.
Egentligen skulle vi åkt till Silvios föräldrar idag, men det får vara till imorgon eftersom det är så dåligt väder. Sist vi var där ställde ju vädret till en del för oss så det känns bäst att vara hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0