Kompakt dag

Det känns som om vi lyckats få in en hel helg på en dag, men vi har nog tagit det ganska lugnt egentligen. Förmiddagen sov jag mestadels bort, Silvio och Lovisa var uppe tidigt i morse. Efter att jag äntligen fått tummen ur var vi förbi jobbet för att reda ut hur Silvio jobbar i veckan, vi underhöll också Natha när hon försökte micra och sedan äta sin lasagne.
Mitt i allt detta hörde Erika av sig och bjöd in oss på en liten fikastund så vi var där, Erika mös med Lovisa, vi åt kringlor och fruktsallad.
För att toppa dagen ytterligare så åkte vi till Citygross och handlade lite, vi är extremt dåliga på att köpa mat så att vi klarar oss länge, vi hittar alltid en massa gott istället. Jag köpte en burk med cherrycoke, detta fenomen måste ju provsmakas. Jag kan lätt säga att det var nåt av det vidrigaste jag någonsin smakat, vad är det för fel på folk? Jag köpte också nånting som man ska lägga i brödrosten så blir de ungefär som mc donalds äppelpaj. Får se sen om det är gott.
Nu ligger Lovisa och pratar med sina djur igen, hon låter hur söt som helst. Alltid när hon låter sådär och vi försöker filma henne så lägger hon av. Idag lyckades jag fånga en liten stunds skitsnack. Det finns upplagt på min photobucket.
Jag bjussar på en bild för att visa varför det inte blev så mycket blggande igår.
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0