No more Coretto

Så, nu tänker jag göra jordens antireklam. Sorry Nina, men du får börja gilla nån annan mat.
Vi har precis varit nere på stan en sväng för att fördriva tiden. Vi bestämde oss för att äta lite lunch, egentligen skulle vi ätit på Koh Thai, men jag ville äta där och Silvio hemma så tillslut blev det inget med det utan vi gick till Coretto istället. Efter 25 i kö för att beställa mat fick vi tillslut våra sallader. Med ruttna oliver och rutten sallad i. Fräscht! Eller så inte. Om maten man ser ser ut på det där viset, hur är då det man inte kan se om det är fräscht?

Det fick mig osäkt att säga att jag ville ha ett eget ställe så att jag visste vad jag åt, Silvio hade också en dröm om ett fik. Det hade varit väldigt nice, även om våra idéer gick isär. Men är det realistiskt? Går det att genomföra?
Hur som, jag behöver en sysselsättning till hösten då jag slutar min mammaledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0