Nu blir det lite längre

Hade en liten, uppmärksamhetskrävande varelse i mitt knä innan. Den sover nu.
Vi lyckades bara spräcka gårdagens tidsplanering med en halvtimme, ohyggligt bra för att vara oss. Vi körde dessutom bara pyttelite fel en gång, sen höll det på att bli en gång till på grund av risig vägbeskrivning, men det beskyller jag svärfar för.
Igår var det full rulle, vi var ju hos Silvios föräldrar, hans syster med två barn var där samt hans moster med man (därav den obegripliga mängden danska). Vi åt en massa mat och hade allmänt trevligt, alla ville såklart mysa med Lovisa så vi fick vila våra armar som nu börjar dra sig mot orangutanglängd.
Upplägget var ungefär detsamma idag, men minus Silvios syster med barn. Hem hittade vi också plättlätt, hemfärden innehöll också ett stopp på BK såklart. :) Provade deras nya ceasarbaguette, den var helt ok, men jag saknar verkligen chicken piri piri, jag funderar på att mailbomba dem till de plockar in den i sortimentet igen samt att de i samma veva öppnar upp ett hak här i stan.
Är det öppet på stan imorgon? Det är ju helgdag, men ingen har ju något att göra... Vi måste upp på jobbet en sväng eftersom Silvio inte har en aning om när han börjar jobba på tisdag, och tyvärr är inte fm-platsen bemannad. Men, men jag ska ju ändå motioneras så vad tusan.
Lovisa har varit supersöt idag och igår, hon "pratar" jättemycket. Egentligen låter det bara, men till skillnad från när hon skriker så låter det sött. Hon har visserligen hållt på med det ett tag, men idag och igår har hon hållt låda längre stunder och charmat alla.
Nu tänkte jag bädda ner mig i soffan och kolla på cold case och criminal minds. Ok bra serier.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Verkade som alla större affärer hade öppet igår, men jag undrar om stan har det..

2008-03-24 @ 08:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0