On the road again

Nu har jag försökt sova, sova, sova. Det hjälpte faktiskt lite. Jag funderar på att äta frukost en gång till, mata bebis, gå ut med bebis, sen vet i tusan.
Min internetleverantör är roligast, första fakturan får man utan fakturaavgift, därefter måste man betala med autogiro, tror ni de har den goda smaken att bjuda på en autogiroblankett? Nej, det är de givetvis för snåla för, eller de hoppas att man ska skita i det så att man betalar fakturaavgiften. Hur som haver, vi har ingen skrivare, egentligen borde jag påpeka det för dem, men äh, det har jag fortfarande inte svarat på vår felanmälan så jag antar att de inte är särskilt snabba av sig. Det räcker ju att kolla tptest för att inse att vi får långt ifrån utlovad hastighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0