Time for piffing

Nu har vi varit ute och gått, mitt troll och jag. Jag köpte lakanen på Hemtex, ni som känner mig väl blir förmodligen ganska chockade att jag har köpt något råsa. Till mitt försvar säger jag att jag tycker det är apsnyggt i rätt sammanhang, som nu, lite japanskt light liksom. Jag ska försöka sy mina sovrumsgardiner nu och sedan bädda med mina nya lakan, kommer bli kalas. Det som återstår är att fylla de kala väggarna med något snyggt, men det får bli när vi kommer över något vi vill ha.
Jag var och kikade lite på Lagerhaus också, jag blev alldeles till mig över ett gäng fina kaffekoppar. Hade jag druckit kaffe hade jag lätt köpt dem. Hade jag haft ett fik hade jag definitivt köpt dem. Jag har en lite dröm om att ha ett eget mysfik, inte sådär hypat som alla fik är numera med 17 sorters kaffe som man behöver specialutbildning för att göra. Utan ett sånt där mysfik med 7 sorters kakor, bullar, och vanligt kaffe med påtår i söta kaffekoppar med fat. Här kommer iallafall en liten bild på de söta kopparna. Om någon känner för att köpa inflyttningspresent till mig bara sådär så är det här min önskelista. (Vaddå, måste man ha fest för att få?)
image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0