Värsta slappedagen

Igår somnade Lovisa innan 12! Det var inte många minuter innan, men det var innan. Jag vaknade strax efter 10 i morse, gick upp och käkade frulle, slösurfade och insåg att jag nog var världens tröttaste människa. Eftersom jag sovit extremt dåligt senaste tiden, inte så konstigt kanske, bestämde jag mig för att det blir en dag i sängen. Lovisa vaknade strax innan 12 så hon fick mat, ren blöja och kläder på sig. Sen har vi bara sovit bort hela eftermiddagen, klockan är halv 4 nu. Så otroligt skönt, men jag känner mig inte ett dugg pigg, men jag vet att jag kommer må bra av detta i förlägningen.
Egentligen borde vi tagit en promenad, men ibland får man skippa saker man borde göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0