Eftermiddag

Lovisa har lattjat med sitt babygym, nu sover hon gott. Jag har fått mitt paket med scrapbook-stuff. Fina prylar. Det ska bli kul att sätta tänderna i dem och se om det kan bli något bra. Jag är ju total nybörjare, men det är ju bara att köra på och se vad man gillar.
Annars går mycket tid åt att tänka kring företaget, det finns mycket att tänka på och det är lång väg kvar. Det skulle vara kul att komma igång i liten skala ganska snart för att kanske dra på för fullt mot slutet av sommaren.

I övrigt då? Dags att utmana mig själv till en shoppingfri månad. Jag körde ett sådant koncept i november och det fungerade över förväntan. Jag köpte visserligen vinterdäck och en dubbelsäng, men det var planerade inköp. Det är all meningslös spontanshopping jag vill lägga ner. Det går åt för mycket pengar till saker som jag kanske inte alls behöver så mycket. Bara planerade inköp framöver alltså. Jag tänkte utmana mig fram tills vi drar till London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0