F*ck

Antal bytta däck idag: 0
Antal bytta däck samma tid imorgon: 4, hoppas jag

Jag packade ihop min lilla familj för att byta däck på bilen, då jag ville ha liet sällskap under det extremt tråkiga arbetet. Lovisa fick prova sittdelen på vagnen då hon börjar bli allt mer nyfiken på vad som händer i omgivningen.
Såfort vi gick ut genom porten började de regna, duggregna. När jag kom till bilen ösregnade det.
Kollade för säkerhetsskull i bilen så jag hade alla doningar, svärfar hade antytt att allting saknades, menm att han hade lagt dit det som behövdes.
Jag hade inget fälgkors. Svårt att byta däck då. Jag får skaffa det imorgon, eller rättare sagt en sån där med teleskophandtag, vis av tidigare däckbyten. Så nu är jag lite olaglig, nästan kriminell ;).


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Kul att du är med och tävlar; och TACK för ditt fina bidrag! Lycka till!

2008-05-01 @ 18:10:28
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0