Folkvett?!

Mitt bolag ska tydligen ha blivit registrerat idag. Detta visste inte jag om, men det har ringt säljare stupalöst hela morgonen. De väckte mig. Jävla as. Jag vill ha NIX för företagare.
Jag ska anmäla mitt nya nummer till Bolagsverket, jag har liksom vettigare saker att använda min privata telefon till. Jag vill kunna stänga av för att slippa bli störd av ovidkommande samtal.
Den sista som ringde var rolig, de sökte nystartade firmor för att betala ett weblösning de sedan kunde använda i marknadsföringssyfte. Först var lösningen värd 20000-25000. När jag sa att jag fixat allting så var det helt plötsligt värt 85000-90000, jag hade tyvärr inte sinnesnärvaro att ifrågasätta den gigantiska värdeökningen. Dessutom har jag hittat en lösning som passar mig och som bli billigare i längden. De bjussar ju bara på kalaset i ett år, det skulle ta mig några år innan jag kommit upp i de utgifterna.
Tack, men nej tack liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0