Godmorgon

Alltså, det här blogg.se har länge tjatat om sit plattformsbyte. Det har misslyckats typ 100 gånger. I fredags fick jag möjligheten att byta till den nya plattformen. Vafan händer då? Jag kan inte logga in på min blogg. Så varje gång måste jag begära nytt lösenord. Lite krångligt, det funkar, men ja, orka uppdatera när det är så krångligt.
Så Natha, jag har på intet sätt övergivit bloggen, bara tjurat lite.

Men det var väl inte det som var det viktiga egentligen? Hur gick det med min bil igår? Den står fortfarande på parkeringen. Den startar fortfarande inte, men felet är förmodligen lokaliserat. Silvios bror ska fixa det på lördag så sen blir det åka av minsann.

Så för att uppdatera det ytterligare. Tydligen tycker Lovisa att det mesta är gott. Såhär gott kan en rosa flodhäst smaka, snacka om fyllevarning. Rosa flodhäst.. jaja, det var ju inte en elefant i alla fall.



Och idag måste jag fixa lite, skicka ett brev till Bolagsverket, de har inte sett min inbetalning och ville ha en utförligare beskrivning av företaget. Suck, men det är ju inte jättebetungande, bara irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0