Helgen i korthet eller långhet

Jag har haft lite strul med att logga in på bloggen sen jag bytte till nya plattformen så det har blivit extremt dåligt uppdaterat här. Nu är det liksom söndag eftermiddag och jag lyckades efter mycket om och men samt en omväg.
Hursom, igår tog jag riktigt lång sovmorgon. Hur skönt som helst. Gjorde egentligen inte så mycket alls under dagen, satt mest vid datorn.
På kvällen ringde pappa, då var de tydligen och campade på Evedal, knasbollar. De hade druckit vin och kunde därför inte komma hit, så om inte Moses kan komma till berget får berget komma till Moses. Vi packade ihop hela lilla familjen, för att mötas av ingenting. Bilen startade inte. Suck. Ringde Nina som var supersnäll och skjutsade oss. Thans darling!
Ringde även Silvios bror, som kommer vilken minut som helst för att kolla på bilen, det ligger ju i hans intresse då det är han som ska ha den snart då vi ska byta bil.

För övrigt, nu är jag fast. Jag har köpt spelet. Förlåt Natha, men det är ganska kul.

Så, slänger upp lite bilder och sånt senare när jag har mer tid :).

Kommentarer
Postat av: Natha

JAHA!!! SÅ?! nu får man färre inlägg!!! FÄRRE BILDER I INLÄGGEN!!!!! BARA FÖR ATT DU SKA SITTA OCH SPELA WOW!!!!!!! Jag kan nog hävda att du missbrukar din mammaledighet. Jag ska nog ringa socialen. HMF. vaddå övergiven...

2008-05-04 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0