HJÄLP!

Jag pratar tydligen i sömnen. Rejält också. Silvio skulle lägga Lovisa  i natt, jag har, vad Silvio kunde bedöma som vaket, frågat saker om henne. Silvio ska även ha frågat mig om lite pengar till en liten festival han ska på. Idag har jag skällt på honom för att det saknas pengar. Jag blir rädd. Han kan ju utnyttja detta till värre saker än 60 kronor.
Tänk följande:

S: Älskling, jag har funderat på en sak, jag tänkte skaffa mig ett harem med 19-åriga, storbystade blondiner.
E: Det låter ju helt fantastiskt, vi kan ju kanske få lite barnvaktshjälp då också....

S: Älskling, jag tänkte vi kunde sälja alla våra prylar och flytta till en kobajshydda i mörkaste Afrika.
E: Låter toppen, jag är ändå trött på den här stan..

Ni ser alltså hur illa det kan gå. Jag måste komma ihåg att använda lite silvertejp på mig innan jag somnar.

Kommentarer
Postat av: Gissa vem....

Jag kan nog tänka ut flera saker som jag kan fråga när du pratar i sömnen,.

2008-05-21 @ 14:13:34
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nej, sluta utnyttja sovande flickvän

2008-05-21 @ 14:23:12
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Gissa vem....

Jooo.....

2008-05-21 @ 14:32:52
Postat av: Natha

Oh jag vill vara med!!

Jag vet massa saker vi kan fråga silvio!!:D höhöhö

2008-05-22 @ 23:41:13
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nä, nu... Ooops... du råkade visst bli raderad från min vänlista ;)

2008-05-23 @ 08:13:16
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0