Me being lazy

Jag köpte färdig puré i affären idag. Det känns som att det går på ett ut att betala 7 kr för något som räcker ett par dagar mot att skala, koka, mixa osv med en sketen potatis. Så lite lat, men vad tusan.
Idag slank det ner liet lättare också. Lovisa gapade själv efter maten och smakade ordentligt på den. Framsteg alltså. Kör potatis ett par dagar tills det är slut sen provar vi nästa smak.

Nu väntar Barnmorskorna på tv, bästa serien som finns nu. Så mysig och man slipper se allt äckligt.

Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Hej!

Jag ska skicka ut bilderna till era designer nu efter att de försvunnit, men det är så att för ett tag sedan så var jag tvungen att radera en hel del mail för att inkorgen var full, och tyvärr hade jag glömt skriva ner din mailadress. Så skulle du kunna skicka den till mig igen. Sedan skickar jag headern och bakgrunden.

MVH

2008-05-07 @ 21:03:37
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0