Nothing

Jag skulle nog kunna säga, utan att ljuga, att detta måste varit veckans hitintills mest händelselösa dag. Läs så förstår ni hur totalt oglamouröst det kan vara att vara föäldraledig. Inga lattefikor på stan här inte ;).

Vaknade runt 8, matade bebis, matade mig.
Vi somnar om och sover till 11 då posten dimper ner i hallen. Inser att den är ointressant, äter en glass och somnar om.
Runt 12 får bebis mat igen. Sen är vi vakna hela eftermiddagen, jag försöker leka med Lovisa, men hon knycker sångboken från mig och vill leka själv med den.
Somnar igen vid 15 för att vakna vid 16 när Silvio kommer hem.
Handlar lite mat, äter, slökollar på TV och spelar lite WoW.
Och nu hänger jag här ;).

Lite kvällsmat och sen sova. Imorgon är det ju fredag, inte för att det innebär nånting särskilt, men det är ju fredag. Hade lite planer på att luncha med Nina imorgon, men hon har ju lunch när andra sover så det får vara. Annars är det ju jäkligt gott med pastasallad på Skåres. Gillar konceptet att själv välja ingredienser, samt att det är fräscht!
Men nästa vecka kanske? Om du jobbar som normalt folk...

Kommentarer
Postat av: Nina

Jobbar jättenormalt då, haha=)Börjar 0650 o slutar 1435 hela veckan, men lunch senast 11..

2008-05-30 @ 08:05:39
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Meh, vafan.. Skärp dig!

;)

2008-05-30 @ 10:45:51
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0