Så blev det kväll nu igen

Idag har jag nästan varit effektiv, men bara nästan. Efter att ha käkat sushi till lunch med Silvio och fått mitt sömnsnackande kastat i ansiktet begav jag mig hemmåt för att ägna mig åt min favoritsyssla städning. Jag tror vid det här laget att alla vet hur starkt jag ogillar att städa. Det är ett onödigt ont, jag tänkte att Aditro kunder höja min lön med sissådär 300% så kan jag betala någon som städar åt mig.
Anledningen till denna städning var att vi skulle få storbesök ända från Alvesta. Hela familjen Grahm hade packat ihop sig i sin bil för att bege sig till det närmsta Växjö kommer något som liknar en betongförort. Det var hursom väldigt trevlig och Lovisa fick äntligen träffa sin andra pojkvän, hon har alltså två stycken. Det är helt okej att vara så lättfotad när man är 4 månader.
Klockan 20:00 gick första vändan av Bonde söker fru, alltid lika underhållande. Jag förstod i vanlig ordning inte vad hälften av dem sa, men en hade söta kattungar och en annan fina hästar så det blir nog bra med det.
Och slutligen hamnade jag här igen... Lite slösurfande innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0