Stora tjejen

Nu har vi varit på BVC och lite annat. Jag hade nästan rätt på de nya siffrorna. Hon väger nu hela 7890 g och är 67,8 cm lång. Hattmåttet är 42 cm. Sköterskan utropade bara "jösses" när jag plockade upp Lovisa ur vagnen. Det syns verkligen hur stor hon är.
Efter det gick vi ner på stan för att köpa en termos. I eftermiddag är det föräldraträff och det är vår tur att ta med kaffe. Pinsamt nog ägde vi ingen termos, men nu gör vi det.
På väg hem från stan träffade vi en gubbe som hunnit fylla 95, han var trevlig och pratade om lite allt möjligt :). Det är så sällan det händer, men när det väl gör det är det oftast trevligt.
Idag fick jag också infomation från en tänkt leverantör till min butik. Det ser mycket lovande ut, jag fastnade för deras koncept och produkter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0