Tack supporten

Nu har det löst sig med inloggningen hit, det var inet så komplicerat. Nu ska det väl bli liet bättre med uppdateringar.
Idag är ännu en slappedag. Lovisa vaknade hyfsat tidigt och fick mat. Jag trodde i min enfald att jag skulle kunna sova vidare lite, men det blev inet så mycket med det. När jag äntligen somant fick jag ett sms. Tänkte somnao igen, men då kom posten så jag upp och steg upp. Lovisa sover som aldrig förr. Typiskt.

Igår fick hon prova lite potatis för första gången. Hon verkade inte tycka att det var apäckligt, men verkade inte riktigt fatta vad hon skulle göra med det. Hon hade det i munnen en stund och sen puttade hon ut det med tungan.
Bild kommer kanske sen när jag orkat ladda upp bilder.

Tyvärr har designen försvunnit från bloggen när den uppdaterades. Jag kommer därför att återgå till en standarddesign på obestämd framtid.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Söndagsbarn

Hej!

Jag vill bara säga att jag arbetar på att få tillbaka designerna :) Så förhoppningsvis blir de inte borta alltför länge.

Ha en fortsatt bra dag :)

MVH

2008-05-06 @ 15:07:06
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0