Tillägg

Jag var så upprörd så jag glömde hälften. Jo, under renoveringen får man bo i ersättningslägehet om man vill eller hos kompisar. Nån som önskar en barnfamilj hos sig i två månader? Trodde inte det heller. Under den här tiden är hyresbostäder så sjukt generösa så att man behöver bara betala hyra för ersättningslägenheten. Man får också hela 10 flyttkartonger att stuva ner sitt bohag i, man får själv stå för flyttproceduren (jag antar att Natha, Joel och Hannah redan här överväger att emigrera till Lappland) och allt övrigt stuff samt möbler i lägenheten ska ställas i mitten av rummen. För vår del är det ett sovrum som inte ska bygga som så mycket, bara en dörr som ska sättas igen, där skulle vi alltså stälal alla prylar som vi har i en fyrarummare, samt att det ska vara en meter från styffet till väggarna. Tetris någon?

Så, nu har jag avreagerat mig klart.. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0