Tvättstugan.. no more

Tvättar idag igen. Senaste jag gjorde det var i söndags. Har redan skrapat ihop två överfulla ikea-påsar. Det skapas en aldrig sinande ström med tvätt i det här hushållet.
Idag gjorde jag nåt galet. Jag beställde faktiskt en tvättmaskin på L'easy. Det är inte riktigt min grej, och jag vet att det blir dyrare än att köpa kontant, men det är så mycket värt för mig att få ha en tvättmaskin i lägenheten.
Så skönt att slippa palnera hela livet efter en tvättid. Som det är nu måste jag uppfylla kriterierna; Silvio är hemma, inget är inplanerat, jag bör helst vara vaken. Det är ganska svårt att få ihop det. Så nu väntar jag med spänning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0