Utmaning - mest för att jag har tråkigt

Snubblade över den här utmaningen och tyckte att det kunde vara kul att skriva i den, mest för att jag inte gör så mycket vettigt nu. Läser på om momsregler och det kräver ju sina avbrott.

För 5 år sedan...
Bodde jag på Campus med Jonas och levde ett relativt bekymmerslöst liv, sommarlov med sommarjobb och tågluff väntade.

För 3 år sedan...
Hade jag och Hannah precis löst upp vårt lilla kollektiv och jag var på nytt sambo, denna gången med Niclas. Ett långt sommarlov stod för dörren. Pluggade fortfarande, men hade tagit det stora klivet genom tunneln från Campus.

För 1 år sedan...
Jag var relativt nygravid, mådde riktigt dåligt och var mestadels sjukskriven. Jag var också i Berlin på en liten resa.

För 3 månader sedan...
Var jag i full färd med att lära känna Lovisa som då var en månad gammal. Det var inte mycket som fungerade då, men allt blir bara bättre och bättre. Försökte mitt i allt detta kaos få ordning på nya lägeheten också.

Igår...
Hade jag en riktigt slapp dag. Shoppa sneakers och slösurfade.

Imorgon...
Hoppas jag att Silvio ger mig lite sovmorgon, min bil blir förhoppningsvis lagad och sen blir det flyttmiddag på kvällen.

Om ett år...
Vem vet vad som händer om ett år? Förhoppningsvis går mitt företagande som på räls, Lovisa är fortfarande världens sötaste unge och vi kan bo kvar i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0