Äsch... OBS! Nördvarning på inlägget

För att roa mig en stund eller flera när Lovisa ändå sover så spelar jag lite WoW. Med betoning på lite. Jag blir dödad hela tiden av en massa muppar.
Man kan välja att spela på olika typer av servrar. Den karaktären jag spelat mest med har jag på en server som går under kategorin Normal. Det innebär att ingen får slå på mig hur som helst utan att vi har utmanat varandra. Eller, alltså, de vanliga fienderna i spelet får göra det, men inte andra spelare.
Nu försöker jag spela upp en annan karaktär, den har jag av någon outgrundlig anledning på en PvP-server, det innebär att vilket jäkla Horde-miffo som helst kan slå ihjäl mig när som helst. Och det händer hela tiden. Så jobbigt.
För att ytterligare förklara vad Horde är så är det dom dumma och fula. Det finns två olika sidor att välja, antingen vill man vara på den goda sidan och tillhör då Allience, eller kan man vara på den onda sidan och spela Horde.
Jag hatar Horde. De dödar mig hela tiden. Enda skälet att gilla dem lite, lite grann är att man kan välja att spela rasen Blodalver på Hordesidan, Blodalverna är sådär snygga och Legolasliknande. På Alliencesidan finns också alver, Nattalver. De har konstig hudfärg och groteskt lång öron.

Nu har jag nördat klart. Orkar inte spela just nu när jag bara blir dödad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0