Avdelningen för gnäll

Orkar man inte läsa detta inlägget så är det bara att hoppa över, det kommer bara en lång svada med gnäll från mig ändå. :)

Nu är jag så in i helvetes trött på den förbannade jäkla foglossningen. Jag fungerar ju inte. Sover dåligt på nätterna för det bara gör ont, ont, ont. Orkar inte gå upp på nätterna om Lovisa gnäller för det gör om möjligt ännu mer ont att gå upp. Orkar knappt göra något hemma för det gör ont. Det som ändå känns värst är att jag inte orkar leka och busa och vara ute med Lovisa som jag skulle vilja - för det gör så förbaskat jävla skitont.

Det enda som hjälper är att vara sjukt passiv. Det var jag också förra året, eller jag jobbade, men sen var jag ledig i december och då låg jag på soffan, knaprade choklad och plöjde igenom en oändlig mängd böcker. Inte sörskilt kul det heller i längden.

Så, nu får 10 veckor gå lite snabbt så att min kropp fungerar lite bättre. Visserligen kommer värre saker då att bekymra sig över, men någonstans känns det lättare att orka med när allt annat är som det ska. Nu är jag bara trött och gring hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är helt ok att gnälla:)

2008-11-10 @ 00:05:17
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0