Dagen är fulländad

Jag har ätit både skumtomtar och remouladsås. Dock inte samtidigt ;).
Skumtomtarna tog slut alldeles för snabbt. Jag försökte skylla på Lovisa, men det gick tydligen inte.

Idag har jag (eller nä, Silvio egentligen) satt in ett nytt grafikkort i min dator. Inte ett nytt, men Silvios gamla. Så mycket bättre det gick att spela WoW nu när det inte laggar och har sig hela jäkla tiden.
Tyvärr förlorade jag min garanti gentemot företaget jag köpte datorn av genom att öppna den. Så nu är det bara att hålla tummarna för att den håller ihop.

Kvällen kom och därmed chokladsuget. Det är lördag så jag tänker stilla det.

Kommentarer
Postat av: Tella

Nitt chokladsug stillades av att therece hade bakat kladdkaka till oss på jobbet ikväll ;)

2008-11-22 @ 23:31:40
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Oh, kladdkaka har jag varit sugen på i veckor, men jag orkar inte köpa mjöl. Det är enda ingrediensen som saknas.

Dock ställde Silvio lite krav på lussekatter nu, och det kan jag ju inte låta bli att baka så jag får bli lite beroende av det istället.

2008-11-22 @ 23:52:26
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Lussekatter är hälsosamt inbillar jag mig. Det är ju saffran i och saffran sägs vara bra mot magbesvär. Användes som afrodsiakum under medeltiden och antiken, men det behöver nog inte du ;)

2008-11-23 @ 00:20:00
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0