Finally friday

Känns lite kul att gå på fest ikväll, det var längesen nu. Sist var det Ninas inflyttningsfest som var bra på alla vis, om man bortser från att jag inte var på så bra humör då, mest ledsen. Men nu ska det bli lite kul att få försöka hitta nåt att ta på sig, fixa håret, lite smink och sådär. Enda trista är förkylningen, men det är ju alla på festen som från början sett till att jag blivit förkyld så jag ska hosta lite extra på dem ;).

Så nu blir det lite vanligt hemmaplock ett par timmar innan Silvio kommer hem och vi kan börja fixa oss. Han nämnde nåt om att han skulle färga håret nu också för att vara lite snygg ikväll så jag får hjälpa honom med det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0