Hit och dit

Vi kom till Lund, höll på att blåsa bort där och tog oss hem igen. Dock inte särskilt trevligt att köra så mycket när jag var så trött, men det gick bra.
Bara bra i Lund, bebisen låg helt knasigt, men det hjälpte läkarna att se bättre. Det såg bra ut, bättre än väntat. Det fanns även en liten, liten, liten, liten chans att få stanna hemma och föda i Växjö till en början. De skulle klura på det tills nästa gång vi ses. Men, men, vi ska fortfarande räkna med "det värsta" och det är ju vad jag räknat med hela tiden så allt annat är ju bara skitbra i så fall. Får som sagt se vad som händer nästa gång vi är där.

Nu är jag galet trött och borde ta en tupplur, men det är svårt att komma till ro, så det blir nog inte så. Om det ändå skulle hända vill jag vara förberedd så jag attackerar soffan nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0