Idag igen

Nu sitter jag ännu en morgon och är alldeles för trött och har huvudvärk. Arbetarna kom igång vid 7. Min dygnsrytm är inte inställd på att vakna så tidigt. Jag är ju ledg för sjutton. Lite lagom vid 9 tog de paus, och pausar fortfarande. Kan de inte förlägga den där långpausen till första delen av dagen? ;)
Nu ska jag fräscha till mig lite och sen gå till affären så att det finns lite här hemma under dagen.
I övrigt händer det nog inget särskilt alls idag heller. Men det kan vara skönt det med.

Nu tror jag att Lovisas har lite ont av sina tänder. När de två i underkäken kom gjorde hon inte ett pip ifrån sig. Nu däremot är det en jäkla kamp på kvällarna. Lovisa bara gråter och gnäller, hon vill inte alls ligga i sängen. Det enda som duger är att få sitta uppe med oss och gnaga sönder allt som finns. Lite jobbigt. Tur vi är mer nattugglor än morgonmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0