Partaj à la Monaco

..eller Borlänge, som jag och Linus föredrar att kalla teamet. Nåväl, började med att hämta Jens och Susanne på jobbet och sen for vi till Johanna. Fest och fylla vankades. Mer för vissa än för andra uppenbarligen. Nina fällde klassiska kommentarer som "Susanne, det syns på ditt hår att du är full..", jag undrar vem som var full egentligen. Det var väl inte något som urartade utan Jens blev fullast och de andra mer eller mindre fulla på en fallande skala med Jens som toppade det hela.
Sen blev det taxi ner till stan för en del, lämnade av den väldigt, väldigt berusade Kerstin på stan. Hon vägrade erkänna att hon var det minsta full utan försökte släta över det hela med att alla andra var fullare än henne.. jojo, vi säger så sålänge.
Hem till Natha och Joel för att hämta vår lilla bebis, blev kvar där någon timme innan vi for hem. Nu är Lovisa nattad, Silvio går och lägger sig före mig och jag ska bara skriva klart det här inlägget.
Tog givetvis lite idolbilder på deltagarna under kvällen.

       

1. Isabell och Jens
2. Nina
3. Kerstin och Linn
4. Susanne och Silvio
       

1. Jens och Johanna
2. Susanne och Sofie
3. Isabell och Silvio
4. Silvio bevisar att han inte passar i keps
        

1. Nina och Isabell
2. Sofie, Susanne och Kerstin
3. Nina försöker nåt med Silvios arm
4. Och blev såhär nöjd när hon lyckades




En väldigt trött och yrvaken tjej vaknar till för att komma iordning inför hemfärd från Natha.

Kommentarer
Postat av: Nina

Sista bilden med Silvio o Lovisa är den bästa av alla=)

2008-11-08 @ 10:51:55
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Tycker jag också :)

Sen kan man ju undra om det där med keps...det är tydligen en av de saker jag och käre bror har gemensamt...jag ser också ut som en mupp i keps...

2008-11-08 @ 11:01:08
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Får nog också hålla med där =) Väldigt söt liten tjej (om än lite trött =) )



I övrigt: "vem, jag?" ;)

2008-11-08 @ 11:52:20
URL: http://kerstinydrefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0