Så, sova var det ja

Det har varit en utomordentligt lugn dag. Lovisa har sovit en hel del, jag har slappat en hel del. Eller mest suttit vid datorn, men det borde ju rimligtvis vara samma sak eftersom jag inte gör något som kan tolkas som jobbrelaterat.

Sova ja. Bara det är ett helt projekt nu. Minns att det var likadant förra året. Det går bara och ligga på sidan och jag måste palla upp mig med en massa saker. Ofta är det Silvios täcke som får stryka med. Sen vaknar man mellan varven och det mesta gör ganska ont, då kommer projekt möblera om sig så man ligger på andra sidan istället. Det är smärtsamt som fan, och lite jobbigt. Silvio tycker också det är jobbigt för han vaknar av mitt stökande. Ibland vaknar Lovisa också och hon sover inte ens i samma säng så det är ju knappast några smidiga vändningar ;).

Sova.. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0