Sluta skrämmas

Silvio bad mig för en stund sedan att kolla på alla möjliga och omöjliga ställen efter hans telefon eftersom han inte hittade den på jobbet. Kul, kul, cykelhjul tänkte jag om det. Vi har verkligen inte råd med en ny telefon, inte ens en bättre begagnad.
Efter en stund hör han av sig igen. Det var visst bara vår gode PJ som var på bushumör. Skönt det!

Tänkte tvätta och diska lite nu. Lovisa verkar nöjd med livet, hon kryper runt, hickar och verkar allmänt glad :). Söttjejen.

Kom på en rolig sak också. Jag hade köpt några clementiner igår. Silvio tyckte att han för en gångs skull skulle passa på att få några innan de var slut. Jag kontrade med att det är jag som har järnbrist och måste äta C-vitaminer så att järnet tas upp lättare av kroppen. Ja, och sen är ju clementiner rysligt gott... Silvio kontrade med att jo, nog vet han om att jag har hjärnbrist... Tackar!

Kommentarer
Postat av: Tella

Inte för att jag håller med Silvio men du får tämka på vad du säger...den där bjöd du ju på ;)

2008-11-13 @ 16:31:56
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, han slösar ju knappast bort ett sånt tillfälle. Han var nöjd en bra stund efter också.. jäkla karl ;).

2008-11-13 @ 17:12:14
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0