Snart är det jul

Eller det känns så. Det märks att julklappshetsen börjar komma igång. Silvio vill ha en ljussabel, Lovisa vill ha en all inclusive karibienkryssning för hela familjen, jag vill ha lugn och ro. Alla frågar vad Lovisa vill ha. Ja, vad vill Lovisa ha? Hon blir ju lika glad för en träslev som en dator. Så det blir nog mest lite småsaker, nån kul leksak, lite kläder. Hon fyller ju faktiskt år ett par veckor efter jul och det känns roligare att fira för det är ju hennes dag.
Idag kom ännu ett rejält reklamblad från en leksaksaffär, jag vågade knappt visa den för Silvio. Han hittar så mycket han vill ha. Lovisa tyckte den användes bäst som tuggleksak.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lilla hjärtat! Jag vet redan vad hon ska få av mig:D moahaha

2008-11-02 @ 19:25:40
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Tella

Jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Eller er. Eller nån. Jo jag vet vad jag ska ge Fia, men inte mer...

Och små barn roar sig mest med papperet, som sagt...

2008-11-02 @ 21:22:29
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nej, det är bra knepigt det där. Önskar jag hade så mycket pengar så alla kunde få klappar som var sådär bra och genomtänkta, inte begränsade av priset.



Förrsten så ska förhoppningsvis presentkortet till Fia komma nästa vecka. Det har varit segt att få de där vinsterna från jobbet, men nu börjar det bli en ljusning.

2008-11-02 @ 21:59:24
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0