Snö?!

Läste på Erikas blogg att det var snö ute när hon var ute i morse. Jag tänkte då lite stillsamt att den givetvis är borta nu eftersom jag sov så länge. På väg till köket tittade jag ut och tamejfan, det var snö ute. Fint! JAg blev så sugen på att gå ut, men efter min lilla tur igår fick jag böta med att ligga och ha svinont hela kvällen. Jäkla skit.

Lillskruttan fortsätter sitt sovande lite till. Hon var jättetrött och gnällig igår. Det märktes verkligen att vi var iväg en stund och att hon missade sin vanliga sömn. Jisses vilket liv det var på henne.
Man inser verkligen hur mycket man får anpassa livet efter Lovisa, det funkar inte att alltid ränna runt för då blir hon helt hopplös. En dag med rubbad sömn får vi oftast igen i flera dagar sen.

Kommentarer
Postat av: Tella

Nu har vi också snö. Inte så mkt men ändå snö...

2008-11-21 @ 23:11:35
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ja, man kan ana lite vitt på marken. Det försvann lite grann runt lunch när solen sken. Men på gräset är det lite :).

Nån halvmeter till iaf så tycker jag det är lagom :).

2008-11-22 @ 00:04:16
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0