Det är så det ska vara

Det var precis lagom jobbigt med ikea idag, läs: näst intill folktomt. Fick tag på det jag skulle ha och lite till. Hade jag inte haft en inbyggd spärr hade jag kommit hem med stora delar av hushållsgerådsavdelningen. Tur jag kan uppföra mig ;). Köpte en extra madrass till Lovisas resesäng, tyckte att den som hörde till inte var tillräcklig, men nu blir det bra så att den verkligen är bekväm att sova i.
Lovisa stannade för övrigt hemma eftersom Silvio slutade samtidigt som Nina så det var bara till att dumpa av de odjuren hemma och bara umgås med Nina. Trevligt!
Imorgon är det fika inbokat med Nina och Debbie efter att Nina slutat jobba, känns som en lagom och trevlig aktivitet imorgon.

Kvällen var ganska kul, köpte en halkmatta till badkaret. Tänkte det kunde vara bra att ha, både jag och Silvio håller på att slå ihjäl oss när vi ska duscha, samt att Lovisa kan sitta själv i badkaret när hon ska bada. Detta skulle ju testas och när Lovisa ändå var en liten lortgris passade det utmärkt. Det var tydligen väldigt kul att sitta där själv och plaska så hela badrummet blev blött. Sen tänkte hon prova på att ställa sig upp, då fick det vara slut på skojigheterna.

Kommentarer
Postat av: Hannah

den lilla sötnosen :)



duuuuu, har du stora planer för helgen eller skulle du kunna tänka dig att hänga lite med moi? hade tänkt föreslå förra helgen, men då va ni ju i gbg å frossade på bokmässan. hade varit kul att ses!

2008-10-03 @ 08:49:29
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

På lördag kan jag umgås hur mycket som helst, kanske under dagen. Ska till mamma på söndag serru.

Men hittar gärna på nåt, Silvio är ju bara sjuk och ynklig ;).

2008-10-03 @ 10:14:57
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0