En liiiten förvarning hade ju varit att föredra

Men nu blev jag mest förvånad. Sitter i godan ro och betalar räkningar. Får ihop det bra och inser att vi överlever ett tag till. Går vidare till efakturorna. Där kom den lilla överraskningen. Bilskatt. 1860 kr. Man tackar. Okej, lite klantigt av mig att inte veta vilken månad jag ska betala skatten, men ändå. Man får i runda slängar någon vecka på sig att betala det där. Och bilen ska ju gå den också så jag får snällt betala.
Annars brukar man veta ungefär när man ska betala då skatten brukar föregås av en besiktning. Det räckte då tydligen med påställningsbesiktningen Roberto gjorde. Hepp.
Skoj ska vi ha. Men efter en snabbkoll så fixar vi detta också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0