Hittade en rolig till

Snacka om att fördriva tiden med att inte göra något vettigt alls.

Gör såhär:

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till 10 och skriv av SMS:et
4. Gör likadant på varje fråga


Vad skulle du säga om du fick reda på att din pojkvän varit otrogen?
Oki, ska vi ses runt lunch kanske? Typ 12, eller är d för tidigt? (Jaha, otrohet ska med otrohet fördrivas eller hur kan man tolka det svaret?)

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Absolut, förlåt att det blev sent. Jag kommer inte loss härifrån... (Skulle lätt kunna vara jag *skäms*)

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
När trot du att ni dyker upp? (Humor var det ja.)

Vilket SMS blev du mest berörd av?
Se till att vara i närheten av din mobil hela dagen. (I närheten är jag allt som oftast, men oftast ljudlöst på.)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Kanon! (Ja, det var ju ett alternativ till god natt...)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Låter nice det :) är du sugen på en fika eller nåt sånt? (Ptja, varför inte?)

Vad vill du höra mest av allt?
Köper du med någon mat hem? (Nja, något mer fantasifullt än så kan jag väl vilja höra.)

Din romantiska replik?
Okej :) kram (HAHAH, min telefon har humor, det där är ungefär min romantiska gräns.)

Vilken raggningsreplik funkar på dig?
Söla tack! (Hmmm..)

Vad är det mest fruktansvärda du nånsin har hört?
Hej! Vi har skickat en faktura till din internetbank på XXX,XX kr med förfallodag 2008-11-04. Fakturan finns tillgänglig i din internetbank inom kort. Mvh Telenor (Ja, räkningar är ju aldrig särskitl skoj..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0