Ibland får man lite positiva besked

Har precis pratat med kontorsansvarige på jobbet. Hon ville ha fatt i mig för att få ordnign på min uppsägning. Jag fick ett litet flyt där eftersom jag är föräldraledig och är det tom 2009-08-31, det innebär att min uppsägningstid inte börjar förren därefter. Lattjo, så jag får ju även min uppsägningstidslön de två månaderna. Skönt, när saker som är tråkiga och negativa ändå kan föra något litet positivt med sig.

Annars då? Sköljt ur första färgomgåenden ur håret. Det får bli en omgång till. Mitt annars så tuna hår är riktigt tjock nu så det behövs lite mer färg i längderna för att det ska se bra ut, nu är det lite ojämnt. Men annars är det nog fint. Sen när jag börjar känna mig lite masochistisk ska jag noppa brynen också.

Kommentarer
Postat av: Tella

Hoppas du har emla kvar...

2008-10-28 @ 16:25:17
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Haha.. visst har jag det.. ;) Men jag ska nog kunna ta mig an ett par rejält buskiga ögonbryn ändå :D

2008-10-28 @ 16:31:10
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0