Ingen action idag heller

Dagen har förflutit lugnt och sansat. Efter att Lovisa tagit sin mitt-på-dagen-tupplur skulle jag underhålal henne med lite lek i hennes rum. Det slutade med att somnade på soffan där. Jag sov nog väldigt gott för sen vaknade jag av att hon stod och smiskade mig på rumpan. Hmmm, kan ju undra varifrån hon fått de fasonerna ;).
Har lyckats läsa ganska långt i boken idag, nu äntligen börjar ju någonting som kan antas vara spännande hända. Dröjde "bara" en och en halv bok, hur tusan fastnade ni andra från början?

Jag inbillade mig i ett svagt ögonblick att det var onsdag idag, men ack så jag bedrog mig, helt plötsligt känns helgen lite onödigt långt borta.

Kommentarer
Postat av: Tella

Ja det är lätta att bli lite dagvild...nu vet du hur jag har det när jag skriver fel dag i bloggen :)

2008-10-22 @ 00:26:47
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0