Pust och puh

Idag blev det inget ligga kvar i sängen och dra sig halva förmiddagen. Upp och fixa frukost, dusch osv och sen iväg till BVC. Lovisa hade gått upp fint i vikt, sen var det med en annan sköterska också som gjorde mätningen, tyckte hon mätte lite slarvigt, men, men, enligt det resultatet är Lovisa fortfarande 75 cm. Räcker gott och väl, 10280 gr tung. Det märks.
Efter det så gick vi ner på stan för att kika på H&M, när jag passerar Askelyckan ringer pappa. Då sitter han och fikar där och fick syn på mig så jag går in och umgås lite med han och frun.
H&M sen ja.. vilken bedrövelse. De har inte fattat grejen med coola barnkläder än, det är väldigt könsuppdelat. Det mesta för tjejer är rosa med hello kitty eller bambi, sen volanger, spetsar och annat fluff och puff. Killkläderna i sin tur är väldigt killiga. Hittade tillslut ett litet mörklila velourset som var ok även om de lyckats smäcka dit ett par rosetter. En vit, långärmad body också.
Efter den pärsen var jag rätt slut så det blev hemgång. Nu sover Lovisa en sväng och jag tycker lite synd om mig själv för jag fick så förbannat ont av promenaden. Jag vill ju vara ute och röra på mig. Dumma, dumma foglossning.
Om en stund ska vi till BVC igen, föräldraträff den här gången och då information om tandvård. Med tanke på min sjukdom kan man ju fråga sig vad jag inte vet om tandvård ;).
Men till dess blir det lite vila även för min del.

Kommentarer
Postat av: Tella

Känner på mig att du nästan kan gå därifrån när du hört vad som ska tas upp...

2008-10-16 @ 14:25:44
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Typ.. men jag får saft och kaka först :D

2008-10-16 @ 15:05:44
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0