Sen blev det dags att sova

Efter att inte ha gjort något vettigt alls på hela kvällen är det väl lika bra att jag lägger mig nu. Silvio installerar WoW på nya datorn eftersom jag är för lat för att göra det. Skulle jag ta mig an det skulle allt ske kvällen innan jag ska iväg så det kanske är bra att han är liiiiite mer otålig än mig på det planet.
Sängen var det ja.. sen borde Tella, Nina och Kerstin skaffa sig nåt litet chatrum för att få utlopp för sina Twilight osv känslor ;). Det är kul att följa allt ni gör :), får se om jag också lyckats fastna tillslut.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja vi får nästa fixa det, Tella du kan jue datorer o sånt, så det får bli ditt uppdrag ;-)

2008-10-17 @ 00:15:51
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Tella

Jag??!!?? haha låt inte Silvio se din kommentar... ;) Det finns väl MSN???

2008-10-17 @ 10:44:17
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0