Var har vi inte varit idag?

Det är nog lättast att definiera det så :).

Vi började dagen lite stillsamt med att tanka, köpa nytt tanklock och sen åka till Babyproffsen. Det var tydligen fler än oss som också var dit idag för att köpa babysaker. Vi hittade tillslut en stol som verkade vettig, dessutom var det erbjudande på den denna månaden så den var lite billigare och i en udda färg. Men vem bryr sig om färgen egentligen. Stolen kommer nästa helg då den var slut på lagret. Toppen!

Efter det var det som sagt dags för Kosta Outlet. Det var förmodligen både första och sista gången som Silvio åkte dit, men vem hade förväntat sig något annat? Han köpte ändå ett par jeans, en kavaj, en hatt, lite böcker och en termomugg. Jag köpte ett par jeans, 200 spänn för ett par mammajeans från POP. Billigt så det förslår.
Vi försökte oss också på att äta, det var dyrt och inte alls gott.
Sen hem igen.

Nu har vi köt lite hårfärg. Jag tänkte passa på att färga håret imorgon när jag ändå blir klippt. Silvio tänker göra ett tappert försök att inte vara gråhårig i några dagar, vi får väl se hur det går den här gången. Sist gick ju färgen ur ganska snabbt ur de gråa partierna.

Nu blir det bara att ta det lugnt, kanske spela lite WoW eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Tella

Apropå färg som går ur snabbt i de grå partierna så kan jag nämna att jag färgar bara min utväxt en gång i månaden. Min frisör sa att man ska använda färg som är särskilt gjord för att täcka grått hår. Så synd då att MIN färg inte finns i det märket...

2008-10-25 @ 23:09:30
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

De flesta sånna där hemmafärger sägs ju täcka grått hår. Och täckt blev det ju, ett par dagar sen började färgen blekna allt eftersom och den försvann först där han är mest gråhårig. Jag tar i trä ett gäng år till att jag klarar mig.

2008-10-25 @ 23:28:21
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Du är ju lite mer ljushårig än vi andra ;) så du har inte lika utsatta hårrötter...

2008-10-26 @ 00:26:28
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0