Godnattdags

Ingen bil flyttad idag, men Natha är väldigt snäll och hjälper mig imorgon efter sin föreläsning. Jag får baka lite fika så jag kan bjussa hjälpare på det. Jag börjar väl samla på mig lite skyldigheter ;).

Städandet idag gick väl som förväntat. Vi gjorde ungefär hälften av vad vi borde, men det värsta är städat så det ska nog ordna upp sig i veckan. På lördag får vi ju besök så det kan ju se någorlunda ok ut då. Silvios mamma, pappa och bror kommer då. Dels ska vi få hjälp med att fixa iordning den trasiga bilen och dels ska det ha byggts någon bra grind så det går att hålla Lovisa i det rummet man lämnar henne utan att behöva stänga dörren. Trevligt!
Tills dess kan jag ju baka lite fika. Fryser jag in en del så finns det ju till andra också. Men i vanlig ordning länsar jag väl skåpen under dagarna ;).

Sova var det jag skulle göra ju. Glömmer bort mig här i allt svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0