Ibland skulle man ha en kamera med sig

Jag noterade två roliga saker idag när jag var ute och gick som hade varit ganska kul att dela med sig av.

Först såg jag en tant någonstans i 60-70årsåldern gå omkring med en Mando Diao-tygväska. Jag tror inte ens hon vet vilka Mando Diao är.

Del två i roligheter var i ett skyltfönster. Det är ett ställe som säljer thaimat, har thaimassage och nagelvård tror jag. I deras skylfönster hade de slängt in en skyltdocka för att göra reklam för massagen. Dockan var inte särskilt stor, men hade tuttar i storleksordningen över Pamela Anderson. Sjukt kul. Särskilt eftersom de klätt dockan i en klänning med urrigning som inte finns av denna värld.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Menar du att man kan se vilka som varit inne och läst?!

2008-09-17 @ 22:04:03
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Nu förstår jag inte alls din fråga, men antar att du ställde den i fel inlägg. Nä, man kan inte se vilka som varit inne och läst, men man kan ju se hur många besökare man haft.

Enda man kan se är de som kommenterar då det alltid skrivs ip-nummer på dem också.

2008-09-17 @ 22:46:33
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Vill se bild på dockan hahaha även på tanten med väskan men kanske lättare att fixa bilden på dockan ;)

2008-09-17 @ 22:56:22
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Jag ska komma ihåg att fota dockan nästa gång jag är i krokarna. :)

2008-09-17 @ 22:58:38
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0