Jag känner mig lite lurad

Av någon outgrundlig anledning känner jag mig helt säker på att det är söndag idag. Så är det tydligen inte. Typiskt. Men ok ändå, ännu en helgdag kvar alltså att ägna åt typ ingenting. Lite städning på sin höjd kanske.
Idag fick Lovisa en jättebra grind till sitt rum. Det är skönt att ha henne i ett rum där inget är farligt och det är ok att lämna henne en stund om man behöver fixa något annat. Än så länge har strykbrädan legat för dörren, men igår kom hon på hur det kan forceras. Hennes farfar har byggt en fin grind så nu håller hon sig på det stället man vill ha henne.
I övrigt ska vardagsrummet barnsäkras också eftersom vi tillbringar en hel del tid där och det kan ju vara kul för henne att få härja runt fritt där också. Eller fritt och fritt.. hennes hobby är att dra ut böckerna ut bokhyllan och riva lite i sidorna. Ej poppis hos mig.

Kommentarer
Postat av: Tella

Det får bli nån slags grind för bokhyllan också, tror jag...

2008-09-20 @ 22:57:05
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma - Fröken Hallonsnöre och Mammagrisen

Ja, eller hon får lära sig uppskatta böcker. Elstängsel kanske? ;)

2008-09-20 @ 23:08:47
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0